Internet? Nie, dziękuję, nie jesteśmy zainteresowanito słowa Bill’a Gates’a z 1993 roku. Trzy lata później, inny Bill (Clinton) powiedział: Kiedy obejmowałem urząd prezydenta, jedynie eksperci od fizyki słyszeli o terminie Globalnej Sieci Informacyjnej. Teraz nawet mój kot ma swoją stronę. Cytowane słowa są dowodem na to, jak szybko następował proces zmian rozwojowych techniki, zwany inaczej postępem technologicznym.

W Polsce, w latach 90. mało kto byłby w stanie uwierzyć – wyłączając Stanisława Lema – w futurystyczną wizję mobilnych telefonów, podręcznych komputerów, nie wspominając już o możliwości rozmowy z każdą osobą na świecie w wybranym przez siebie czasie. Od słów Bill’a Gates’a minęło 27 lat i obecnie trudno nam sobie wyobrazić życie bez dostępu do Internetu i własnego smartfona.

Ze świecą szukać również firmy, która nie potrzebowałaby zaistnieć w Internecie. Praktycznie wszyscy mają dostęp do sieci, posługują się nią na co dzień w celach biznesowych lub osobistych. Komunikujemy się przez Internet. Przez Internet dokonujemy transakcji bankowych i zawiązujemy umowy. Zwłaszcza w czasach pandemii wiele firm działa zdalnie w świecie wirtualnym, oferując szeroko pojęte usługi i produkty. 

Problem pojawia się, gdy posłuszeństwa odmawia sprzęt IT, a wraz z awarią tracimy ważne dla nas dane, które równie dobrze mogą zostać wykradzione podczas cyberataku i wykorzystane np. do nieautoryzowanej transakcji internetowej. Utrata danych może być gwoździem do przysłowiowej trumny naszego przedsiębiorstwa. 

Narzędziem, które może uchronić naszą firmę przed negatywnymi następstwami zdarzeń w świecie wirtualnym jest Cyber Assistance Towarzystwa Ubezpieczeniowego Generali, które zapewnia:

– Zdalną pomoc informatyka;
– Odzyskiwanie danych w przypadku cyberataku lub awarii sprzętu IT;
– Pomoc w odzyskiwaniu środków w przypadku niezgodnej z umową transakcji internetowej.

Cyber Assistance to również pomoc w monitorowaniu mediów odnośnie publikacji dotyczących nas lub naszej firmy oraz konsultacja z Agencją PR (zajmującą się wizerunkiem oraz komunikacją społeczną) w przypadku rozprzestrzeniania się negatywnych informacji na nasz temat w Internecie.

Jeśli jesteś zainteresowany ofertą Cyber Assistance lub innym ubezpieczeniem dla Twojej firmy, zadzwoń do nas – z przyjemnością pomożemy w wyborze najodpowiedniejszej polisy, a formalności dokonamy zdalnie.

Współpracujemy

Klient 16
Klient 15
Klient 13
Klient 12
Klient 10
Klient 9
Klient 7
Klient 6
Klient 5
Klient 4
Klient 3
Klient 2
Klient 1
Klient 17